torsdag 3 mars 2011

Vårkänslor & Vårnytt!


Det finns så otroligt mycket fina saker som jag skulle vilja ha, och på tok för lite pengar =) Men ibland kan vi unna oss lite nytt i allafall. Det senaste tillskottet är ett nytt soffbord i form av två "koffertar" från Mio. Vi föll för dem direkt, finns i tre olika storlekar, de vi har är den största storleken. Spana in dem HÄR.

Som ni vet är jag soffkuddefantast, så lite nya soffkuddar fick också flytta med hem. Fast dessa kommer från hm.com. HM har verkligen lyckats med sin heminredning tycker jag, det finns mycket fint att hitta där, till bra pris.


Jag är så lycklig över att våren äntligen börjar göra sig påmind!! Är så in i bomben trött på vintern efter fyra långa, kalla och snöiga månader. Igår var det ljuvligt utomhus, så jag tog med mig en kaffekopp och stol ut på altanen och bara njöt!!!

2 kommentarer:

Nilla Q sa...

Hej Linda!

Välkommen tillbaka! Så roligt att höra från dig igen:-)

Hoppas allt är bra och att solen fortsätter visa sig så att man kan få sitta ute och njuta!

Trevlig helg!

Kram Pernilla

Fröken Fräken sa...

Det var häftiga koffertar! Jag hängde på HM Home i måndags och gjorde några små fynd då, bland annat ett av deras fina kuddfodral i linne. Fast varför köpte jag bara ett..??