onsdag 1 september 2010

Min första läxa!

Så... nu har jag börjat. I måndags drog det igång och numera är jag student. Jättespännande!!! De första dagarna har mest varit fyllda av en massa information, av blandad karaktär. Totalt är vi en klass på drygt 200 st på pedagogen. Lyckligtvis är vi indelade i mindre studiegrupper om 10 st. I morgon ska vi ha vår första träff tillsammans med handledaren, och tills dess fick vi vår första läxa. Läxa... det låter det =) Känns nästan som att jag går i första klass igen, och upplever den totala lyckan över den första läxan.


Faktum är att det var en väldigt kul uppgift, helt i min smak. Valfritt klipp- och klistrapyssel på en A4 som ska symbolisera och berätta vilka vi är. Och här är mitt resultat... Ett härligt sammelsurium av barn, kärlek, hus, böcker, pyssel, resor, mat, skor, reklambranschen. Och som kronan på verket – en solros, min absoluta favoritblomma (givetvis med en virkad mitt =)!!!

7 kommentarer:

minjan sa...

Vilket mysigt kollage du gjort. Det är ju bara du!!!
Lycka till med de kommande
"läxorna" också.
Kram moster

Nilla Q sa...

Vilken rolig läxa:) Och vad fint ditt kollage blev! Låter som du trivs i skolan!

kram Pernilla

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Vad snyggt Linda! Du borde jobba inom reklambranschen :-)
Massor av kramar!

Engelska Villan sa...

Hallå där, min vän!
Guuud vad fint!!!
Du är verkligen kreativ ut i fingerspetsarna, du kommer att bli en sån himla bra fröken :) Jag hade aldrig kommit på virkade grejen i mitten på solrosen, den gjorde ju hela blomman!
Kram till dig
A

Sara sa...

Rolig läxa! tom så jag skulle tycka om att göra den ;)
Hoppas att du trivs bra i skolan, du använder väll dina fina hello-kitty saker du fick??
Du kommer garanterat bli tidernas bästa fröken =)

Puss puss

Jörgen sa...

Hemmet börjar redan bli ockuperat av diverse lappar, listor, böcker, pärmar, pennor, saxar, papper mm. Kan undra hur det blir längre fram???

Lövju

Fröken Fräken sa...

Ah, sådana trevliga läxor skulle få även en så skoltrött som jag att bli lite sugen på det här med att plugga igen! :-D