lördag 28 augusti 2010

Snart är det dags!


Ja, i övermorgon börjar det. Det nya livet som fattig student. På måndag börjar min utbildning på högskolan, och det ska bli så härligt. Jag längtar jättemycket!


I torsdag var vi ute med jobbet och åt fantastiskt god mat, och då passade de på att fira av mig. Jag fick 6 st alldeles underbara äggkoppar, handgjorda av Charlotte Simon. Ingen av dem är den andre lik. Nu är det en fröjd att äta ägg på morgonen, tack snälla underbara arbetskompisar!!! Och som om inte det vore nog fick jag även ett presentkort på en skönhetssalong, så nu ska jag fundera ut vad jag vill göra för behandling, underbart!

Idag är jag och barnen ensamma hemma, för mannen är på herrmiddag. Ganska mysigt faktiskt, så nu är det Harry Potter-film och chips som vankas.

Ha en härlig lördagskväll!

6 kommentarer:

Ulrika Proohf sa...

Underbara äggkoppar! Vilken lycka att äta ägg i såna fina...

Lycka till på måndag!

Kram Ulle

minjan sa...

Lycka till med studierna, Linda. Vet att du kommer att klara dem bra.
Lyckans ost med sådana läckra äggkoppar. Ett fint tips till mina måndagskvällar...........
Kram fr moster

Nilla Q sa...

Spännande att vara student igen:) Lycka till!

kram pernilla

Jörgen sa...

Hoppas första dagen var precis så bra som du hade väntat dig.

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Kul att du gillade dem. Men det känns tomt här ... :( Lycka till med studierna Linda!
Kram!!!

Anonym sa...

Vad roligt att du tycker om dem!
Blir väl spännande och roligt med studierna, Lycka till!!! Men vi saknar dig här...
KRAM Eva