onsdag 18 augusti 2010

Skofetischist, jag vet...

Jag erkänner... jag älskar skor! Det är jag och Imelda Marcos. Fast jag ligger nog i lä jämfört med henne förstås =) Men jag tycker att det är så roligt med skor, och det finns så många snygga skor. Och det jag allra helst köper är stövlar/kängor/boots. Så den tiden på året som kommer nu är perfekt för mig – det fullkomligt vimlar av snygga saker i butikerna.
I höst har jag dock unnat mig ett par Dr Martens i grå lack. Det var inte precis igår som jag hade Dr Martens, men jag har kommit på hur snygga de är till allt. Passa både till byxor, kjol och klänning. Jag köpte mina via en dansk hemsida som hade bra priser, även om man fick räkna om till svensk kostnad. Här hittar ni den om ni vill kolla.

Det var ett ytligt inlägg. Men så är ju livet ibland. Man kan få vila sig i det ytliga och fåfänga för att andra dagar vända ut och in på sig själv eller låta sig uppfyllas av empati för andra människors levnadsöden.

2 kommentarer:

Nilla Q sa...

Ett SKÖNT inlägg! Vem orkar ta livet superseriöst hela tiden?!

Jättesnygga boots! Ska absolut kolla in på den danska sidan. När jag var i Danmark i vintras fanns det hur mycket som helst på skofronten, så jag har fått för mig att Danmark är ett bra skoland!

Kram Pernilla

Jörgen sa...

Hmmmm bor vi ihop eller vad? Var det inte jag som skulle beställa Dr M????