lördag 17 juli 2010

Lite mer av det goda...

...från Bohuslän kommer här. Vi kom hem igår, tråkigt nog. Jag hade gärna stannat en vecka till. Men vi har en vecka kvar, längre fram, vecka 31. Så på ett sätt känns det skönt att ha lite sparat, att suga på den karamellen ett tag till.

(jag tyckte att det var så härligt med alla färgerna, så det var tvunget att bli ett foto =)

(ett bohusländskt "stilleben" så låg nere vid bryggorna)


Nu på tisdag åker vi till Öland ett par dagar för att hälsa på några kompisar. Det ska bli mysigt, och då blir det nog datorpaus ett par dagar. På ett sätt ganska skönt =)

Ha en fortsatt härlig sommar, hör ni!

2 kommentarer:

Lilla huset på prärien sa...

Det låter som om du har en underbar semester tycker jag! Själv njuter jag så mycket jag bara kan av min semester. Just idag är det inte så fint vänder men det kommer nog igen.

Ja, Mölle Krukmakeri är helt fantastiskt. Skulle vilja ha ALLT där men då skulle jag bli ruinerad. Därför får man åka dit ofta och titta :)

Kram Jenny

Fröken Fräken sa...

Däremot duggar resorna tätt! Blir nog väldigt kul med en sväng till Öland. Önskar att både västkusten och Öland samt Gotland låg lite närmare var jag bor...