tisdag 30 augusti 2011

Inspiration!


För tillfället fullkomligt frossar jag i olika inrednings- och pysseltidningar. Jag kan inte få nog, älskar all härlig inspiration som finns att ta del av. Varje gång jag handlar får jag lägga band på mig själv för att inte styra stegen mot tidningshyllan och ännu en tidning. Genom tidningarna har jag fått en hel del inspiration inför avslutade, påbörjade och kommande pyssel- och renoveringsprojekt. Jag ska visa er framöver, men en liten smygtitt kan jag bjuda på...


Jag har tröttnat på våra stolar kring matbordet så för tillfället håller jag på att måla om gamla pinnstolar. Det blir ett härligt och färgglatt projekt när det är klart ;-) Förhoppningsvis dröjer det inte alltför många dagar innan de sista är färdigmålade och det blir dags för möblering.


2 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Oooh så härligt med färgglada stolar! Jag kan knappt vänta med att få se resultatet :)
Jag är likadan när det gäller inredningstidningar. Och visst blir man mer kreativ och pysslig såhär när hösten närmar sig?!
Hoppas ni mår bra.
Kram Anna

Lilla huset på prärien sa...

Ahh, de ljuvliga tidningarna! Jag slösar också massor med pengar på tidningar - har sagt till mig själv att nu får det vara nog... :( Men de är härliga!

Får läsa på bloggarna istället!

Kram Jenny