tisdag 6 september 2011

True colours!

(Det här var en jätterolig idé som jag tänker anamma)

Ibland brukar mina söner säga till mig; "Mamma, varför måste du alltid välja vitt när vi ska göra om här hemma?". Ibland är jag benägen att ge dem rätt. Jag gillar vitt och naturnära färger på grund av att de skänker en viss vilsamhet och lugn, men samtidigt ger färg glädje och livfullhet. Spana bara in dessa härliga explosioner av färger!!! Det ena behöver ju faktiskt inte utesluta det andra... =)
Samtliga bilder kommer från styleroom.se

(Underbar tavla, tänk den som ändå kunde måla så bra...)

(Supersnygga fåtöljer, både i form och färg)

(Den här var både rolig och härlig)

(Härligt med turkost skrivbord! Kan man tvinga sin man att tycka om turkos för att få in det i hemmet??? ;-)

2 kommentarer:

Maria sa...

Gud vilka härliga bilder! Vet du, Z gick nästan med på en rosa tapet i vardagsrummet, så då kan J få tåla ett turkost skrivbord. Och grabbarna har rätt - man blir ju så glad av färg! Jag skulle gärna måla om väggen i vardagsrummet, den som är vid bordet och vetter mot M&M.

Anonym sa...

Linda, det där med hornet så lite udda ut. Bara så du vet – låt bli mina horn! Du får väl skicka ut din man i skogen och jaga igen. Han är välkommen med mig ut på älgjakten i Örby, sedan är det bara att hoppas.

Kram Pappa