onsdag 6 oktober 2010

Soffliggare, ja visst...

I synnerhet om man har något skönt och snyggt att ligga på. Jag är en fantast av att byta prydnadskuddarna i soffan. Eftersom vårt vardagsrum går i brunt, svart och vitt är det snyggt att bryta av med någon annan färg eller mönster. Och vad passar bättre än att göra det med soffkuddarna?!

I tid och otid har jag släpat hem nya kuddar som efter säsong måste förvaras någonstans, till mannens stora förtret. Nu känner jag att det börjar bli dags att byta igen... Här av ni några av mina favoriter för tillfället.


(Snyggt från www.inreda.com)
(Favorit från www.indiska.com)

(Vill-ha-kudde från www.ilva.se)

(Ytterligare en snygging från www.mio.se)

8 kommentarer:

Engelska Villan sa...

Hej darling!!
Å, jag älskar den översta bilden!! Mmmums, men du, du kan väl byta kuddfodralen bara, så behöver inte Jörgen gå i spinn :D
Kraaam Anna

Sara sa...

Hej svejs!
Den från Indiska var helt i din stil, fast dom andra var oxå jättefina! =)
Hihi du och dina kuddar, kommer du ihåg "stenblocken" *haha*
Dom har ju urrrsköna ;)

Kram på dig!

Elisabeth Lyngbo Sundell sa...

Tack för kommentaren. Blir så glaaad!

Vilket fyrverkeri av underbara färgstarka kuddar. Alla är ju jättesnygga! Blir också sugen på att byta kuddar nu ...

Kram!!!

Jörgen sa...

Det blir till att bygga ut på något sätt... En stor hylla för vaser i källaren och ett krukförråd ute på tomten är bara något av allt så varför inte ett härligt kuddrum, Både mysigt och förvaring på samma gång.

Mannen

Nilla Q sa...

Hej!

Nya kuddar är väl perfekt när man vill förnya och ändra om lite! Härliga färger!

Kram Pernilla

Fröken Fräken sa...

Jag ska inte ens försöka räkna hur många olika kuddfodral som jag har hemma.. men det är ju så roligt att sy! Herr Fräken brukar ibland tycka att det är lite trångt i soffan, men han får väl tränga ihop sig lite mer ;-D

minjan sa...

Helmysigt med massa kuddar. Men dom har en viss förmåga att ta plats på hyllorna....... Jag syr med dragkedja så jag byter bara ytterdelen och "smusslar ihop" det gamla i en liten vrå.
Kram fr moster

Jonathan sa...

Hej, 

Jag läste just ditt inlägg och vill tipsa dig och dina läsare om att Unity Line just nu har kampanjerbjudanden på familjeresor till Polen.


Gå gärna in på http://www.unityline.se/erbjudande/kampanjerbjudanden/specialerbjudanden/familjepaket_med_hytt_och_bil och läs om familjepaketet för 2010. 


Likea Unity Line på Facebook för att få chansen att vinna en
kryssning till Polen: facebook.com/pages/Tavla-och-vinn-en-kryssning-med-Unity-Line/140776032632140?ref=ts



Hälsningar,

Jonathan, 
Unity Line